Sposób załatwienia sprawy

Wszystkie sprawy rozpatrywane i załatwiane są w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia sprawy. Zgłoszenia przyjmowane są na piśmie oraz poprzez zgłoszenie ustne lub telefoniczne w godzinach pracy administracji tj. od poniedziałku do piątku od 7-15, a także za pośrednictwem poczty i poczty elektronicznej.

Dyrektor przyjmuje w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.

Informacja publiczna może być udostępniona na wniosek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z dnia 8 października 2001r.)
 

metryczka


Wytworzył: Jacek Stalski (16 września 2020)
Opublikował: Jacek Stalski (8 czerwca 2004, 12:39:54)

Ostatnia zmiana: Barbara Brzezińska (16 września 2020, 13:58:26)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5938