zadania i uprawnienia

Zadania i uprawnienia

Zastępcy burmistrza, przy wykonywaniu zadań, działają w granicach określonych zarządzeniami burmistrza oraz pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez burmistrza.

Do zadań zastępcy burmistrza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad podległymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi miasta,
2) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach w zakresu administracji publicznej, w zakresie upoważnień udzielonych przez burmistrza,
3) składanie oświadczeń woli w imieniu miasta, w granicach udzielonych pełnomocnictw i upoważnień,
4) współpraca z radą, jej komisjami oraz radami dzielnic w zakresie swoich kompetencji,
5) współpraca z innymi instytucjami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w rozwiązywaniu problemów miasta,
6) reprezentowanie miasta w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych, w zakresie uzgodnionym z burmistrzem,
7) udzielanie informacji dotyczących miasta, w zakresie ustalonym przez burmistrza,
8) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz rad dzielnic z zakresu jego zadań,
9) współdziałanie z innymi członkami kierownictwa urzędu oraz - nie podlegających jego nadzorowi - kierownikami komórek organizacyjnych urzędu i jednostek organizacyjnych miasta,
10) wykonywanie innych zadań powierzonych przez burmistrza.
 
Drugi zastępca burmistrza ds. infrastruktury społecznej, wykonując zadania i kompetencje w imieniu burmistrza, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu działania bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu:
1. Wydziału Spraw Społecznych i Obronnych,
2. Wydziału Oświaty i Sportu,
3. Urzędu Stanu Cywilnego,
4. Straży Miejskiej.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Brzezińska (1 maja 2021)
Opublikował: Barbara Brzezińska (1 maja 2021, 12:33:12)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 282