zadania i uprawnienia
Zadania i uprawnienia
Zastępcy burmistrza, przy
wykonywaniu zadań, działają w granicach określonych zarządzeniami burmistrza
oraz pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez burmistrza.
Do zadań zastępcy burmistrza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad podległymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi miasta,
2) wydawanie decyzji
administracyjnych w indywidualnych sprawach w zakresu administracji publicznej,
w zakresie upoważnień udzielonych przez burmistrza,
3) składanie oświadczeń woli w
imieniu miasta, w granicach udzielonych pełnomocnictw i upoważnień,
4) współpraca z radą, jej komisjami oraz radami dzielnic w zakresie swoich kompetencji,
5) współpraca z innymi instytucjami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w rozwiązywaniu problemów miasta,
6) reprezentowanie miasta w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych, w zakresie uzgodnionym z burmistrzem,
7) udzielanie informacji dotyczących miasta, w zakresie ustalonym przez burmistrza,
8) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz rad dzielnic z zakresu jego zadań,
9)
współdziałanie z
innymi członkami kierownictwa urzędu oraz - nie podlegających jego
nadzorowi - kierownikami komórek organizacyjnych urzędu i jednostek
organizacyjnych miasta,
10) wykonywanie innych zadań
powierzonych przez burmistrza.
Drugi zastępca burmistrza ds. infrastruktury społecznej, wykonując zadania i kompetencje
w imieniu burmistrza, zajmuje się zagadnieniami wynikającymi z zakresu
działania bezpośrednio nadzorowanych jednostek organizacyjnych urzędu:
1. Wydziału Spraw Społecznych i Obronnych,
2. Wydziału Oświaty i Sportu,
3. Urzędu Stanu Cywilnego,
4. Straży Miejskiej.
metryczka
Wytworzył: Barbara Brzezińska (1 maja 2021)
Opublikował: Barbara Brzezińska (1 maja 2021, 12:33:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 282