zamówienie na:

MODERNIZACJA DACHU ORAZ WYKONANIE INSTALACJI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 W JAROSŁAWIU – 1 ETAP

zamawiający: Publiczne Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy: PGI.2621.1.2015
wartość: do kwoty progowej
termin składania ofert: 17 lipca 2015  10:00
wynik postępowania: rozstrzygnięcie 







PGI.2621.1.2015                                                           Jarosław, dn. 24.07.2015r.
 
 
OGŁOSZENIE 
O WYNIKU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
 
Działając na podstawie przepisu art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 poz.907 z póż. zm.) uprzejmie zawiadamiam, że w prowadzonym przez Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Jarosławiu  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
”  Modernizacja dachu oraz wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej w budynku Publicznego Gimnazjum Nr w Jarosławiu – 1 etap” jako najkorzystniejsza została wybrana oferta   firmy: Usługi Budowlane ROMEX Zawitkowski Roman Ul. Dojazdowa 33 37-500 Jarosław Liczba punktów w kryterium cena – 95 pkt Liczba punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi -  4 pkt
okres gwarancji i rękojmi : 48 miesięcy
Wartość oferty brutto : 342 346,75 zł punktacja przyznana ofercie – 99 pkt  W postępowaniu  wpłynęły 3 oferty: 
 1.
 Usługi Budowlane ROMEX Zawitkowski Roman Ul. Dojazdowa 33 37-500 Jarosław   Liczba punktów w kryterium cena –95 pkt Liczba punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 4 pkt   punktacja przyznana ofercie – 99 pkt          
  2.
Usługowy Zakład Murarski i Malarski Zbigniew Antosyk Buszkowice 217 ,37-710 Żurawica   Liczba punktów w kryterium cena –80,75 pkt Liczba punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 5 pkt punktacja przyznana ofercie – 85,75pkt 
     3.
 Firma Remontowo – Budowlana PIOTROWSKI Paweł Piotrowski Piwoda 150 , 37-522 Wiązownica   Liczba punktów w kryterium cena –74,57 pkt Liczba punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 5 pkt   punktacja przyznana ofercie – 79,57 pkt  
  
    W związku z powyższym proszę Przedstawicieli wybranej  firmy o zgłoszenie do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Jarosławiu ,  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu podpisania umowy.
 
 
Dziękuję za udział w postępowaniu.
 
                                                                        
                                                                                                   Z poważaniem 
                                                
                                                                           Dyrektor Publicznego Gimnazjum Nr 1                                                                                          mgr Władysława Macnar

 

PGI.2621.1.2015                                                                         Jarosław dn.02-07-2015

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
ZAMAWIAJĄCY-Publiczne Gimnazjum nr 1 w w Jarosławiu , ul. 3 Maja 30 ,37-500 Jarosław,   woj. podkarpackie, tel. 0166213476 , faks. 0166213476 ,e-mail pgimnr1@interia.pl.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „MODERNIZACJA DACHU ORAZ WYKONANIE INSTALACJI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 W JAROSŁAWIU – 1 ETAP”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest remont więźby dachowej, wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, orynnowaniem oraz wykonanie wskazanych zakresów robót związanych  z bezpieczeństwem pożarowym budynku Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu, przy          ul. 3 Maja 30.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45111100-9 Roboty rozbiórkowe
45326120-9 Roboty związane z remontem więźby dachowej
45261000-4 Pokrycie dachu
45312100-8 Rurarze  instalacji pożarowej 
45421141-4 Montaż urządzeń pożarowych.
45332200-5 Instalacja hydrantowa i przyłącz wody
45311000-0 Instalacja odgromowa
5) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na warunkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
6)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
8). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych
9)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
10)Czas trwania zamówienia - do 100 dni kalendarzowych , od dnia przyjęcia placu budowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych
2) Zaliczki- nie dotyczy
3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·          3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania                                                                     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
·         3.2) Wiedza i doświadczenie                                                                                                         Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień polegających na: „wykonaniu robót budowlano-remontowych z elementami montażu instalacji przeciwpożarowej” o wartości większej (lub równej) wartości – 500 000 PLN.
·         Wymagania: Ilość zamówień - minimum 1 zamówienie.
·         3.3) Potencjał techniczny                                                                                                           Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp                                                                                                                   3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia-opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.                                                                                     3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa                                                                                     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 4.2.
4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych-Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4.3.2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo        zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
PROCEDURA
1) Tryb udzielenia zamówienia:     przetarg nieograniczony.
2) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 952 - okres gwarancji i rękojmi  – 5
3) Zmiana umowy
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:                                                                                            Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian .Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach:                                                                                                                                           3.1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np.  udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy,                                                                                               3.2) Zakres przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej,                                                                                                              3.3) Zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury itp.                                                                                                                      3.4) Regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,                                                         3.5) Inne nieistotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
4) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum nr1 w Jarosławiu , 37-500 Jarosław ul.3 Maja 30
5) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  lub ofert: Oferty należy złożyć w Publicznym Gimnazjum nr 1,  37-500 Jarosław   ul.3Maja 30  , Sekretariat ,1-sze piętro budynku, w terminie do dnia 17.07.2015,  do  godziny 10:00
6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
7)Otwarcie ofert nastąpi w Publicznym Gimnazjum nr 1,  37-500 Jarosław 
ul. 3 Maja 30   gabinet dyrektora ,1-sze piętro, w dniu 17.07.2015 o godz. 10:05
 
8) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
                                        Dyrektor Publicznego Gimnazjum nr1   w Jarosławiu 
                                                                                Władysława Macnar

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - siwz (95kB) word
PRZEDMIAR przedmiar (26kB) word
DOKUMENTACJA TECHNICZNA 1 (3002kB) pdf   2 (235kB) pdf   3 (218kB) pdf   4 (163kB) pdf   5 (148kB) pdf   6 (62kB) pdf   7 (1017kB) pdf   8 (88kB) pdf   9 (88kB) pdf   10 (92kB) pdf   11 (87kB) pdf   12 (6617kB) pdf   13 (8986kB) pdf   14 (3562kB) pdf   15 (5857kB) pdf   16 (660kB) pdf   17 (634kB) pdf   18 (1722kB) pdf   19 (1990kB) pdf   20 (1232kB) pdf   21 (3138kB) pdf   22 (354kB) pdf   23 (354kB) pdf   24 (220kB) pdf   25 (217kB) pdf   26 (78kB) pdf   27 (61kB) pdf   28 (89kB) pdf   29 (57kB) pdf   30 (40kB) pdf

metryczka


Opublikował: Piotr Chrzan (2 lipca 2015, 14:40:12)

Ostatnia zmiana: Iga Kmiecik (24 lipca 2015, 14:19:16)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 558