Zmiany w gminnym systemie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od 1 stycznia 2021 roku
Burmistrz Miasta Jarosławia informuje, że zgodnie z
podjętą uchwałą nr 344/XXVI/2020 Rady Miasta Jarosławia z dnia 26 października w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują
mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (Dz. Urz. Woj. Podk. 2020.4089) od
dnia 1 stycznia 2021 r. wszystkie nieruchomości niezamieszkałe będą wyłączone z
gminnego systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
W gminnym
systemie pozostaną jedynie podmioty
znajdujące się na tzw. nieruchomościach
mieszanych (tj. w części zamieszkałych i w części niezamieszkałych).
W
tym stanie rzeczy właściciele nieruchomości niezamieszkałych (m.in. przedsiębiorstwa, firmy, instytucje, szpitale, ogródki
działkowe) winni zawrzeć umowę na odbiór i zagospodarowywanie odpadów z
podmiotem wpisanym do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez
Burmistrza Miasta Jarosławia.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 9u ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2020.1439) obowiązek zawarcia umowy będzie podlegał kontroli.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Miasta Jarosławia (1 grudnia 2020)
Opublikował: Barbara Brzezińska (1 grudnia 2020, 09:37:46)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 235